Wyszukiwanie zaawansowane

Drugi Urząd Skarbowy Kraków wita na stronach Biuletynu Informacji Publicznej

Prześlij dalej Wersja PDF Wersja XML Drukuj  

 

Drugi Urząd Skarbowy Kraków

 

siedziba główna Urzędu:

ul. Krowoderskich Zuchów 2

31-272 Kraków

tel. sekretariatu 12 66-56-417

fax. 12 631-54-50

 

siedziba podległa Urzędu:

ul. Rzemieślnicza 20

30-363 Kraków

tel. centrali 12 38-46-000

fax. 12 38-46-192, 12 38-46-193

 

Godziny otwarcia urzędu:

poniedziałek 7:15 – 18:00

wtorek-piątek 7:15 – 15:15

 

Godziny otwarcia kas urzędu:

poniedziałek-piątek 7:30 – 14:00

(przerwa 10:00 – 10:20)

 

NUMERY TELEFONÓW DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO KRAKÓW (kliknij tutaj)

 

Kontakt przez internet:

 

Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP (korespondencja formalna - składanie pism, wniosków, odwołań itp.)

 

BIP: bip.malopolska.pl/us2krakow

 

e-mail: us1228@mp.mofnet.gov.pl (tylko korespondencja niemająca waloru pism procesowego/urzędowego)

 

 

NIP: 945-19-52-813

 


 

 

Wszelkie informacje podatkowe, formularze i wyjaśnienia znajdziecie Państwo w nowym serwisie informacyjnym Ministerstwa Finansów: www.Finanse.MF.gov.pl






Ustne informacje o stosowaniu przepisów prawa podatkowego można uzyskać natomiast telefonując na numer Krajowej Informacji Podatkowej:
- z telefonu stacjonarnego: 801-055-055
- z pozostałych telefonów: 22 33-00-330

infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-18:00.

Pod powyższymi numerami telefonów można uzyskać, jednolite w całym kraju, informacje z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych oraz prawnych, czynności cywilnoprawnych, spadków i darowizn oraz podatku od towarów i usług. Krajowa Informacja Podatkowa to infolinia powołana przez resort finansów, w celu udzielania odpowiedzi na indywidualne zapytania podatników i płatników.

Strona www Krajowej Informacji Podatkowej (KIP)

 


Udostępnił: Grzegorz Grabarz - 07.07.2014r.

MF nie pobiera opłat za rejestrację w CRP KEP

W związku z niepokojącą sytuacją wysyłania pism przez firmy działające na rynku do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, w których powoływany jest rejestr prowadzony przez ministra właściwego do spraw finansów publicznych (Centralny Rejestr Podmiotów – Krajowa Ewidencja Podatników CRP KEP) oraz wskazane jest żądanie uiszczenia opłaty za rejestrację w wysokości 195 zł, Ministerstwo Finansów uprzejmie informuje, że  nie pobiera opłaty za rejestrację podmiotów w CRP KEP.

CRP KEP służy:

1)  gromadzeniu wybranych danych ewidencyjnych z rejestru PESEL dotyczących osób fizycznych objętych tym rejestrem oraz danych wynikających:

  a)  ze zgłoszeń identyfikacyjnych i aktualizacyjnych podmiotów, 

  b)  z niektórych dokumentów związanych z obowiązkami wynikającymi z przepisów podatkowych; 

2)  weryfikacji danych, o których mowa w pkt 1, oraz porównaniu ich z rejestrami urzędowymi prowadzonymi na podstawie odrębnych przepisów.

Dane gromadzone w CRP KEP, zgodnie z ustawą z dnia 13 października 1995 r. o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników (Dz. U. z 2012 r. poz. 1314 oraz z 2013 r. poz. 2), objęte są tajemnicą skarbową, z wyjątkiem numeru identyfikacji podatkowej (NIP) oraz numeru identyfikacyjnego REGON.

Mając na uwadze powyższe Ministerstwo Finansów zaleca rozwagę w podejmowaniu współpracy z firmami oferującymi odpłatne wpisy do komercyjnych rejestrów. Jednocześnie Ministerstwo Finansów informuje, że nie  ponosi odpowiedzialności za zawartość jakichkolwiek spisów/rejestrów przedsiębiorców prowadzonych przez firmy komercyjne.

 

 


Udostępnił / Odpowiada za treść: Grzegorz Grabarz - 24.02.2014r.

Podatniku, czy wiesz że:

  • jeżeli wypełnienie deklaracji podatkowej PIT sprawia Ci trudność możesz  skorzystać z naszej pomocy;

  • wszystkie niezbędne informacje dotyczące PIT znajdziesz na stronie www.szybkipit.pl;

  • rozliczanie się przez Internet jest proste, szybie i bezpieczne;

  • administracja podatkowa pomaga wypełnić PIT w formie elektronicznej;

  • administracja podatkowa wspiera osoby niepełnosprawne w wypełnianiu PIT;

  • szybko i poprawnie wypełniony PIT to korzyść dla Ciebie.

 


Udostępnił / Odpowiada za treść: Grzegorz Grabarz - 06.03.2014r.

Zapraszamy do udziału w szkoleniu: "Szybki PIT" za 2013 r. Złóż zeznanie roczne drogą elektroniczną. Szczegóły

 


Udostępnił / Odpowiada za treść: Grzegorz Grabarz - 19.02.2014r.

 
Co zrobić w przypadku braku PIT -11 lub PIT - 8C?

Do końca lutego płatnicy (w tym zakłady pracy) winni przesłać swoim pracownikom oraz m. in. osobom wykonującym na ich rzecz umowy o dzieło lub zlecenia imienne informacje o wysokości dochodu za 2013 r. (PIT-11), zawierające także informację o przychodzie, kosztach uzyskania przychodu, uwzględnionych przez płatnika, zaliczkach na podatek dochodowy pobranych przez płatnika oraz o wysokości składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne przekazanych przez płatnika z wynagrodzenia do organu rentowego. Do sporządzenia i przekazania do końca lutego podatnikowi informacji o wysokości przychodów zobowiązane są także podmioty nie będące płatnikami, a dokonujące np. wypłaty należności lub świadczeń zaliczonych do innych źródeł lub z tytułu odpłatnego zbycia papierów wartościowych (PIT-8C).

Powyższe informacje stanowią następnie podstawę do wypełnienia przez podatnika zeznania rocznego. Należy jednak podkreślić, iż zgodnie z zasadą samoopodatkowania, w przypadku powstania w danym roku podatkowym przychodu, podatnik powinien uwzględnić wysokość tego przychodu w deklaracji rocznej i zapłacić właściwy podatek. Obowiązek ten ciąży na podatniku niezależnie od wypełnienia obowiązków informacyjnych przez inny podmiot (w tym płatnika).

Brak PIT-11 lub PIT–8C nie stanowi więc podstawy do pominięcia uzyskanych przychodów w deklaracji rocznej. Podatnik winien wykazać uzyskane przychody na podstawie innych, dostępnych sobie dokumentów. W pierwszej kolejności podatnik winien zwrócić się do podmiotu zobowiązanego do przekazania informacji o wyjaśnienie jej braku. To podmiot dokonujący wypłaty świadczeń zawsze dysponować będzie najdokładniejszą informacją o sposobie wyliczenia dochodu oraz – o ile jest do tego zobowiązany- zaliczek na podatek dochodowy. Przyczyną nieotrzymania informacji może być bowiem np. błędna informacja adresowa znajdująca się w zakładzie pracy. W przypadku nie sporządzenia takiej informacji przez płatnika (a zatem także jej braku z urzędzie skarbowym) pomocne przy wypełnianiu zeznania mogą okazać się także informacje o wysokości wypłat dokonywanych przez zakład pracy czy też inny podmiot (np. faktyczne wpływy na rachunek bankowy), na podstawie których można odtworzyć inne elementy niezbędne do wypełnienia zeznania.

W przypadku pominięcia w deklaracji rocznej części przychodów, podatnik winien po ustaleniu takich nieprawidłowości, dokonać korekty deklaracji, w której powinien wskazać wysokość przychodów (a w konsekwencji podatku) w prawidłowej wysokości i zapłacić zaległy podatek wraz z odsetkami, liczonymi od dnia płatności podatku (czyli 30 kwietnia roku następującego po roku podatkowym).

Co istotne, organy podatkowe są uprawnione do weryfikacji prawidłowości złożonych przez podatników deklaracji. Oznacza to, iż jeżeli w wyniku prowadzonych czynności urzędowych organ podatkowy dojdzie do przekonania, iż zobowiązanie podatkowe zostało wykazane i z zapłacone w nieprawidłowej wysokości, wezwie podatnika do skorygowania złożonej deklaracji lub - jeżeli w tym trybie nieprawidłowości nie zostaną usunięte – określi prawidłową wysokość zobowiązania w decyzji.

Zgodnie z przepisami Ordynacji podatkowej (art. 26a O.p.) podatnik nie ponosi odpowiedzialności z tytułu zaniżenia lub nieujawnienia przez płatnika podstawy opodatkowania tylko do wysokości zaliczki, do której pobrania płatnik jest zobowiązany. Płatnik, który nie wykona swoich obowiązków odpowiada za podatek (zaliczki) niepobrany lub pobrany a niewpłacony.

  


 Udostępnił / Odpowiada za treść: Grzegorz Grabarz - 04.02.2014r.

List otwarty Ministra Finansów do płatników.

W załączeniu publikujemy list otwarty Ministra Finansów Pana Mateusza Szczurka do płatników. Zachęcamy do lektury! - pobierz list

 


Udostępnił / Odpowiada za treść: Grzegorz Grabarz - 30.01.2014r.

 

Podatnicy Drugiego Urzędu Skarbowego Kraków składają PIT przez Internet

Zapraszamy wszystkich chętnych do złożenia swojego zeznania rocznego przez Internet. Pracownicy Drugiego Urzędu Skarbowego Kraków służą Państwu pomocą w każdą środę (od lutego do kwietnia 2014 r.). Prosimy o zgłoszenie się do pokoju 310 w budynku przy ul. Krowoderskich Zuchów 2.

Dlaczego warto złożyć zeznanie drogą elektroniczną?

Rozliczenie w formie elektronicznej to najszybszy i najprostszy sposób złożenia zeznania rocznego. Przez Internet, bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego można wysłać: PIT-28, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38, PIT-39, PIT-16A, PIT-19A wraz z załącznikami. W ten sam sposób składa się również korektę tych deklaracji. Dodatkowo system gwarantuje bezpieczeństwo przesyłanych danych. Dzięki wymogowi autoryzacji deklaracji do minimum spada ryzyko, że ktoś się podszyje pod podatnika. Potwierdzeniem złożenia deklaracji jest Urzędowe Poświadczenie Odbioru (UPO). Traktowane jest ono na równi z dowodem nadania listu poleconego czy potwierdzeniem złożenia zeznania bezpośrednio w urzędzie skarbowym.

Do wysłania powyższych deklaracji podatkowych należy:

•posiadać dostęp do Internetu,

•przygotować dane, które zabezpieczają autentyczność składanej deklaracji:

  • PESEL,

  • NIP(jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą albo jesteś zarejestrowanym podatnikiem podatku od towarów i usług albo płatnikiem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne za zatrudnionego pracownika),

  • imię i nazwisko,

  • datę urodzenia,

  • kwotę przychodu wykazaną w zeznaniu rocznym za 2012 rok.

System e-Deklaracje jest bezpieczny i całkowicie darmowy, a Twoje zeznanie zostanie przesłane bezpośrednio do urzędu skarbowego. Pamiętaj jednak, że gwarancję bezpieczeństwa dają tylko te formularze, które zostały pobrane ze strony systemu
e-Deklaracje na www.finanse.mf.gov.pl.

 PIT przez Internet w pięciu krokach:

  1. wejdź na stronę systemu e-Deklaracje na www.finanse.mf.gov.pl, pobierz i zainstaluj z zakładki Do pobrania aplikację e-Dekleracje Desktop lub wtyczkę (plug-in),

  2. wypełnij odpowiedni formularz w aplikacji e-Deklaracje Desktop lub pobierz formularz z zakładki – Formularze , a następnie go wypełnij,

  3. podpisz go wpisując kwotę przychodu wykazaną w zeznaniu rocznym za 2012 rok,

  4. wyślij dokument,

  5. pobierz i zachowaj Urzędowe Poświadczenie Odbioru (UPO). Jest ono dowodem traktowanym na równi z dowodem nadania listu poleconego, czy potwierdzeniem złożenia PIT-u w urzędzie skarbowym.

 

Ogólnopolska akcja Szybki PIT dotycząca składania rocznych zeznań podatkowych ruszyła po raz piąty. Głównym celem Akcji jest uświadomienie podatnikom tego, jakie korzyści płyną z terminowego i szybkiego składania deklaracji podatkowych oraz rozpowszechnienie informacji o możliwości składania deklaracji podatkowych drogą elektroniczną.

W ramach akcji zostały przygotowane dla podatników liczne udogodnienia:

- pracująca sobota w urzędach skarbowych 5 kwietnia – wszyscy, którzy nie zdążyli się jeszcze rozliczyć, będą mogli w tym dniu skorzystać z pomocy urzędników i złożyć deklarację w urzędzie skarbowym;

- wydłużone godziny pracy w urzędach skarbowych – 28, 29 i 30 kwietnia – dla wszystkich spóźnialskich urzędy skarbowe w te dni będą pracowały dłużej.

 

 


 Udostępnił / Odpowiada za treść: Grzegorz Grabarz - 24.01.2014r.

Rysunek

Ministerstwo Finansów i Izba Skarbowa w Krakowie informują, że w całym kraju rusza kolejna, zimowa edycja ogólnopolskiej kampanii informacyjnej pod hasłem "Nie bądź jeleń, weź paragon". Akcja ma uświadomić społeczeństwu korzyści płynące z brania paragonów oraz z rzetelnego ewidencjonowania obrotów na kasach fiskalnych przez przedsiębiorców. Prowadzona jest w okresie ferii zimowych, od 20 stycznia do 2 marca 2014 roku.

Jednym z celów akcji jest przypomnienie o obowiązku wydawania paragonów przy każdej transakcji. Ma to duże znaczenie nie tylko dla kupującego, dla którego paragon jest podstawowym dowodem zakupu, umożliwiającym ewentualną reklamację, ale również dla wszystkich podatników. Żądając od sprzedawcy paragonu wspieramy uczciwą konkurencję oraz przyczyniamy się do zwalczania szarej strefy. Paragon jest potwierdzeniem, że kwota podatku trafiła do budżetu państwa, czyli do naszej wspólnej kasy, a nie do kieszeni nieuczciwego przedsiębiorcy.

Kampania przypomina, że biorąc paragon:

  • ułatwiamy sobie złożenie reklamacji,
  • mamy możliwość porównania cen,
  • wspieramy uczciwą konkurencję,
  • mamy pewność, że nie zostaliśmy oszukani,
  • zmniejszamy szarą strefę,
  • dokładamy starań, żeby zapłacony przez nas w cenie podatek trafił do budżetu państwa.

W ramach akcji pracownicy urzędów kontroli skarbowej, izb skarbowych oraz urzędów skarbowych prowadzą działania informacyjne i edukacyjne. Kampania jest prowadzona przede wszystkim wśród właścicieli sklepów, stoisk, straganów, ich klientów oraz wśród młodzieży i dzieci. Dla tych ostatnich organizowane są spotkania na obozach zimowych, konkursy i wystawy oraz wiele innych działań.

Podobnie jak w poprzednich edycjach, również i tym razem akcję wspiera znany polski satyryk Andrzej Mleczko. Rysunek, w sposób charakterystyczny dla artysty – lekki i satyryczny - informuje klientów i sprzedających o potrzebie brania i wydawania paragonu.

Źródło: Komunikat Ministerstwa Finansów.

 


Wytworzył/Odpowiada za treść: Krzysztof Nalepa, Wprowadził: Grzegorz Grabarz - 02.01.2014


INFORMACJA DLA PŁATNIKÓW (PIT-11)

Już wkrótce to administracja podatkowa będzie wypełniać PIT za Podatnika.

Aby mogło to być możliwe planowane jest wprowadzenie od 1 stycznia 2015 roku obowiązkowej formy elektronicznej składania PIT-11 (dla firm zatrudniających powyżej 5 pracowników) – przygotuj się do tego już teraz.

Mniejsze firmy zachowują prawo do składania PIT-11 w formie papierowej, ale w krótszym terminie – do końca stycznia.
Informacje o składaniu deklaracji podatkowych przez internet:

www.e-deklaracje.gov.pl

Informacje o planowanych zmianach w przepisach:

www.is.krakow.pl/pit-11

 


Wytworzył/Odpowiada za treść: Krzysztof Nalepa, Wprowadził: Adam Bukowiec - 13.12.2013/16.01.2014

UWAGA - SPRZEDAWCY STALI, MIEDZI, ODPADÓW, ZŁOMU ORAZ SUROWCÓW WTÓRNYCH.

 

Naczelnik DrugiegoUrzęduSkarbowegoKraków przypomina podatnikom sprzedającym niektóre wyroby stalowe, miedź, odpady, złom i surowce wtórne, tj. towary objęte mechanizmem odwróconego obciążenia VAT - wymienione w załączniku nr 11 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. 2011, nr 177, poz. 1054 ze zm.), że to sprzedawcy jako podatnicy powinni dokładnie weryfikować na czyją rzecz dokonywane są przez nich dostawy towarów.

 

Z treści przepisu art. 106 ust. 1 (obowiązującego do 31.12.2013r., a od 01.01.2014r. mówi o tym art. 106e) ww. ustawy o podatku o towarów i usług wynika, iż podatnicy VAT, są obowiązani wystawić fakturę stwierdzającą dokonanie sprzedaży podając m. in. dane dotyczące nabywcy.

 

Zatem na dokonującym sprzedaży ciąży obowiązek starannego sprawdzenia, kto jest nabywcą towarów będących przedmiotem transakcji. Konieczne jest upewnienia się, czy stroną transakcji sprzedaży są faktycznie podatnicy VAT, których dane podaje osoba nabywająca te towary. Ma to istotne znaczenie w przypadku obrotu towarami objętymi mechanizmem odwróconego obciążenia VAT, bowiem status nabywcy decyduje o tym, kto rozlicza podatek należny od transakcji.

 

W niedalekiej przyszłości organy skarbowe podejmą zwiększone działania kontrolne mające na celu weryfikacje czy podatnicy prawidłowo rozliczają transakcje, dla których stosowany jest mechanizm odwróconego obciążenia tym podatkiem.


Wytworzył/Odpowiada za treść: Krzysztof Nalepa, Wprowadził: Grzegorz Grabarz - 04.10.2013


Sprawdź, kto złożył kaucję gwarancyjną

Ministerstwo Finansów 1 października uruchomiło serwis z wykazem podmiotów dokonujących dostawy m.in. niektórych wyrobów stalowych, paliwa i złota nieobrobionego, które złożyły kaucję gwarancyjną.

W serwisie www.kaucja-gwarancyjna.mofnet.gov.pl (link otwiera nowe okno) znajduje się wykaz podmiotówdokonujących dostawy towarów, o których mowa w załączniku nr 13 do ustawy o podatku od towarów i usług, w której przewidziano rozwiązania przeciwdziałające nadużyciom i wyłudzaniu VAT. Jednym z nich jest instytucja odpowiedzialności podatkowej nabywcy za zobowiązania podatkowe w podatku VAT sprzedawcy, w przypadku dostaw takich towarów wrażliwych jak niektóre wyroby stalowe (nieobjęte mechanizmem odwrotnego obciążenia), paliwa i złoto nieobrobione.

Skorzystanie przez nabywcę z funkcji ochronnej kaucji gwarancyjnej powoduje wyłączenie jego odpowiedzialności podatkowej.

Więcej informacji w komunikacie nt. kaucji gwarancyjnej na stronie BIP Ministerstwa Finansów (link otwiera okno w innym serwisie) oraz w dziale VAT/Kaucja gwarancyjna (link otwiera nowe okno).

 


Wytworzył/Odpowiada za treść: Krzysztof Nalepa, Wprowadził: Grzegorz Grabarz - 04.10.2013


Sklep przekazujący nieodpłatnie organizacji pożytku publicznego żywność od   1 października br. może to zrobić bez naliczania VAT – wynika z nowych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług.


Dotychczas z VAT zwolnione były tylko dostawy produktów spożywczych dokonywane przez producentów na rzecz organizacji pożytku publicznego (OPP) z przeznaczeniem na cele działalności charytatywnej prowadzonej przez te organizacje. Nowe rozwiązania umożliwiają objęcie zwolnieniem również innych podatników VAT, przekazującym żywność tym organizacjom na cele charytatywne. Warunkiem tego jest posiadanie przez dokonującego dostawy towarów dokumentacji potwierdzającej dokonanie dostawy na rzecz OPP, z przeznaczeniem wyłącznie na cele działalności charytatywnej prowadzonej przez tę organizację.

Zwiększenie zakresu zwolnień od podatku VAT w odniesieniu do dostaw produktów spożywczych, które są przekazywane na rzecz OPP, wynika z nowelizacji art. 43 ust. 1 pkt 16 ustawy z dnia 26 lipca 2013 r. o zmianieustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1027).


 
 


Drugi Urząd Skarbowy Kraków

 

siedziba główna Urzędu:

ul. Krowoderskich Zuchów 2

31-272 Kraków

tel. sekretariatu 12 66-56-417

fax. 12 631-54-50

 

siedziba podległa Urzędu:

ul. Rzemieślnicza 20

30-363 Kraków

tel. centrali 12 38-46-000

fax. 12 269-02-66 w.192, 193

 

Godziny otwarcia urzędu:

poniedziałek 7:15 – 18:00

wtorek-piątek 7:15 – 15:15

 

Godziny otwarcia kas urzędu:

poniedziałek-piątek 7:30 – 14:00

(przerwa 10:00 – 10:20)

 

 

 

NUMERY TELEFONÓW DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO KRAKÓW (kliknij tutaj)

 

 

Kontakt przez internet:

 

Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP (korespondencja formalna - składanie pism, wniosków, odwołań itp.)

BIP: bip.malopolska.pl/us2krakow

e-mail: us1228@mp.mofnet.gov.pl (tylko korespondencja niemająca waloru pism procesowego/urzędowego)

 

NIP: 945-19-52-813

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NUMERY TELEFONÓW DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO KRAKÓW

 

Dział Rachunkowości Podatkowej:

  • Obsługa podatków - Karta podatkowa KP, podatek od osób prawnych CIT, podatek od spadków i darowizn SD, podatek od czynności cywilno-prawnych PCC, zryczałtowany podatek dochodowy PPE, podatek od kapitałów pieniężnych PIT-38 – tel. 665-63-02

  • Podatek dochodowy od osób fizycznych – prowadzących działalność, podatek od działów specjalnych – produkcji rolnej, PIT-36, PIT-36L, PIT-39, podatek od osób duchownych PPD – tel. 665-63-27

  • Podatek od towarów i usług VAT, VZM – tel. 665-63-05

  • Podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-37 – tel. 665-63-41

  • Podatek od osób fizycznych płaconych przez płatnika – tel. 665-63-06

  • Zaświadczenia o nie zaleganiu w podatkach – tel. 665-60-18, fax. 665-63-44

 

Sprawy karno-skarbowe – tel. 12 665-60-16

 

Egzekucja administracyjna – tel. 12 665-63-01, 12 665-63-11, 12 665-63-12, 12 665-63-13, 12 665-63-21

 

Rejestracja podatników – tel. 12 665-63-25

 

Podatki pośrednie (VAT):

  • VAT krajowy, kasy rejestrujące, – tel. 12 665-64-24

  • VAT UE – tel. 12 665-64-11

 

Kontrola podatkowa – tel. 12 384-61-03, 12 384-61-08, 12 384-61-09, 12 384-61-24

 

Postępowania podatkowe:

  • Karta podatkowa – tel. 12 384-61-12

  • Działy specjalne produkcji rolnej – tel. 12 384-61-14

  • Postępowania podatkowe w pozostałych sprawach – tel. 12 384-61-12

  • Zwrot VAT za materiały budowlane – tel. 12 384-61-13

 

Postępowania w podatku od spadków i darowizn – tel. 12 384-61-15, 12 384-61-17

 

Dział Obsługi Bezpośredniej:

Obsługa zeznań PIT i CIT:

  • litery B, H, K(G-K), K(M-Ż), Ł, D, I, J, E, F, Ś, Spółki Akcyjne (A-C, T-Ż), Fundacje – tel. 12 665-64-23

  • litery A, G, M, R(A-H), K(A-F), W(Ł-Ż), R(I-Ż), N, X, Spółki z.o.o. i Akcyjne (A-C, Ł-P), Kluby Sportowe, Koła Łowieckie, Spółdzielnie, Koła Rolnicze – tel. 12 665-64-14

  • litery P, T, C, Ć, L, U, S(R-Ź), Ochotnicze Straże Pożarne, Stowarzyszenia, Wspólnoty Mieszkaniowe, Osoby duchowne (M-Ż) – tel. 12 665-63-10

  • litery S(A-P), O, W(A-L), Ż, Ź, Y, Osoby duchowne (K-Ł, A-J), Spółki z.o.o. i Akcyjne (R-Ś), Spółki Wodne, Związki Zawodowe, Jednostki Budżetowe, Urzędy Gmin, Karta podatkowa – tel. 12 665-63-04

 

Ulgi w spłacie zobowiązań podatkowych – tel. 12 665-60-08

 

Zaświadczenia, VAT-25 – tel. 12 665-60-18, 12 665-60-17

Załączniki

Metryka
Liczba odwiedzin: 6001
Podmiot udostępniający informację: Drugi Urząd Skarbowy Kraków
Osoba wprowadzająca informację: Grzegorz Grabarz
Osoba odpowiedzialna za informację: Krzysztof Nalepa
Czas wytworzenia: 2014-07-18 10:03:13
Czas publikacji: 2014-07-18 10:03:13
Data przeniesienia do archiwum:
Historia zmian
Starsze wersje artykułu
Proszę w pole wyszukiwarki wpisać poszukiwaną frazę.